22 Ekim 2013 Salı

Dünyanın fırsatı var, yararlanmak lazım!

Bazen fırsatlar ayağımıza geliyor, bazen de kaçırıyoruz. Bazen hayal ediyoruz, bütçemiz elvermediği için bir yerlere gidemiyoruz. İşte ben de Eskişehir'e günübirlik bir gezi olsa da gitsem diye araştırma yaparken karşılaştım http://www.dunyaninfirsati.com sitesi ile. Düşünsenize, gidiş geliş otobüs bileti, kahvaltı, öğle yemeği, şehir gezisi bu sitede sadece  64,90 TL.. Ekstra harcamalarınız, müze girişleri ve tekne turu için para ödeyeceksiniz. Bence harika bir fırsat..
Peki ya Kartepe, Sapanca, Maşukiye, Harikalar Sahili gezisine ne dersiniz? Gidiş geliş otobüs ücreti, öğle yemeğinde ala balık veya köfte tüm gün gezi sadece 49,90 TL. Bence bu da mükemmel bir fırsat.

http://www.dunyaninfirsati.com    Bence dünyanın fırsatında cidden dünyanın fırsatı var.. Bir fırsat kuponu satın alıyorsunuz, üstelik 7 gün içinde koşulsuz cayma hakkınız da var. Sizin davet ettiğiniz kişiler ilk fırsatlarını aldıkları zaman hesabınıza 6 ay geçerliliği olan 6 TL bonus da yükleniyor. Daha ne olsun! 

25 yıldır hizmet sektöründe olan Mis Group'un bir alt markası olan Dünyanın Fırsatı bence kaçırılmayacak bir fırsat..
 Tatil, konaklama, yeme-içme, eğitim, aktivite, güzellik, bakım fırsatlarını bence kaçırmayın.. Ben bundan sonra bu sitenin en sadık takipçilerinden olacağım, sizlere de haber vereyim dedim..

Keyifli günler hepinize..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder