20 Ocak 2014 Pazartesi

Yıllanmış ilişkide erkeğe doğum günü hediyesi almak!

Bir ilişkide seneler geçtikçe doğum günü hediyesi almak ne kadar zorlaşıyor hiç düşündünüz mü? Hele ki bir erkeğe hediye almak zaten yeterince zorken!

erkege dogum gunu hediyesi almak!


Mesela bizim ilişkimizde 13 sene dolmak üzere, elbette harika bir şey bu. Ama doğum günü hediyesi almak artık iyice zorlaştı.

Yıl dönümü, doğum günü, yılbaşı derken neredeyse 39 özel hediye almışım. 
Düşünüyorum da şimdi, neler aldığımı..

İlk senemizin yılbaşında güzel, pahalı bir bornoz almıştım, hala da giyiyor, renginde solma, sertleşme olmadı. Ne güzel hediyeymiş!

İsmi yazılı zippo çakmak almıştım bir keresinde, artık sigara içmiyor. Çakmak süs olarak duruyor. Vay be!

Tanışmamızdan sonraki ilk doğum gününde bir sürü arkadaşımızı bir bara çağırıp sürpriz doğum günü partisi yapmıştım, o zaman da el yapımı şık bir pipo almıştım. Artık tütün ürünlerini bıraktığı için pipo da süs olarak kaldı.

Bir keresinde Hillside Spa'dan harika bir masaj hediye etmiştim, çok şaşırmıştı.

Bir keresinde adı yazılı gümüş bir anahtarlık almıştım, maalesef ismi ortadan kırıldı, tamir ettirmemi bekliyor ama bu hediyemi de beğenmişti.

Bir keresinde isim ve soy isim baş harfleriyle kol düğmeleri almıştım, biraz karardılar artık..

Bir keresinde, kursa gidiyordu, kalem almıştım.

Bir keresinde şık bir notluk almıştım.

Geçen sene yılbaşında pahalı bir yüz kremi almıştım, hala kullanıyor.

Bir keresinde cüzdan almıştım.

Bir keresinde FB eşofman takımı ve montu almıştım, orijinaldi ve şıktı, hala giyiyor. 

Bir yılbaşında şık bir şapka almıştım, deriydi, içi kürklü..

Bu yılbaşında yıllardır almak istediğim röp dö şambırı nihayet bulabildim ve çok beğendi.

Geçen sene pahalı bir markanın şık pijama takımını almıştım, beğenmişti. Üstelik çok şık bir restorana sevdiği arkadaşlarını da çağırmıştım.

Bir keresinde, ilk zamanlardı, kazak almıştım da gidip değiştirmişti. O zamanlar pek tanımıyordum kendisini, meğer giysi konusunda hassasmış. Bir daha hiç giysi almadım, kendisi beğensin istedim.

İnsan hafızası da bir tuhaf, çoğu hediye aklıma gelmiyor şimdi, yine iki sene önce güzel bir konsere gitmiştik ve masaj yağı almıştım. Pek sevmişti.

Sahi başka ne aldım acaba?

Bugün O'nun doğum günü, seneler geçti ama sevgim hep büyüdü, büyüdü.. Bu sene de güzel bir pijama ve terlik aldım. Umarım beğenir, çünkü hiç alt pijaması kalmamıştı, sigarayı bırakınca göbeklendi de biraz. 

İnsanın alacak hediye bulamayacak kadar uzun  yıllar birlikte olması, aldığı hediyelerin gözünün önünde eskimesi ne güzel bir şey! 

Neyse işte şimdi gidiyorum pasta almaya, sonrasında gelip güzel yemekler yapacağım hayatta en çok sevdiğim insana..

Ne kadar şanslıyım, hiç bozulmasın inşallah, teşekkürler Tanrım:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder