1 Ekim 2013 Salı

Ben geldim..

Merhabalar efendim, 
Biliyorum şu anda kendi kendime konuşuyorum ama gün gelecek binlerce kişi olacağız burada, şimdiden bir heyecan bastı içimi..

Sizi bilmem ama ben çok meraklıyım.. "Ne olmuş, nerede olmuş, nasıl olmuş, kim kiminle niçin öyle yapmış?"  diye hep merak eder dururum. Bari bir blog açayım da benim gibi meraklılarla birlikte paylaşayım istedim bütün bu soruları. Beraber eğlenmek aslında amacım.. Burada her telden çalacağız anlayacağınız.

Siz de içinizi dökün istiyorum bana.. Bakalım ne olacak, zaman içinde hep beraber göreceğiz..

Olmayan izleyicilerim, hepinize kucak dolusu sevgiler..

2 yorum:

  1. Eğlenceli bir block olacak gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bloğuma ilk yorum yapan kişisiniz, eminim ayağınız da uğurlu gelecek, sevgiler:)

      Sil