3 Ocak 2014 Cuma

İntikam dizisindeki kadınlar, mesela Beren Saat uzaylı mı?

intikam
"Madem beğenmiyorsun, o halde neden izliyorsun" demeyin diye baştan açıklamamı yapayım:

Can sıkıntısından, kafamı dağıtmak için izliyorum, bir de başladım bir kere, ben başladığım hiç bir şeyi yarım bırakmam, ondan izliyorum İntikam dizisini..

Bir kere dizideki kadınların hepsi topuklu ayakkabı giyiyor, üstelik evde de öyle dolaşıyorlar. İstediği kadar zengin olsun, bir kadın niye kendine böyle bir işkence yapmak ister ki?

 Yani şimdi bu zengin kadınların hepsi sabah kalktıklarında düğüne gider gibi giyinip, ful makyaj yapıp, topuklu ayakkabılarını da giyip öyle mi oturuyorlar kahvaltı sofrasına?

 İntikam dizisinde Şahika'yı bir kere normal kıyafetle gördüm, o da dağ evinde tek başına saklanırkenki haliydi. Dağ evinde de tuvalet giyseydi gerçekten de "yuh!" derdim..

Şahika hep ful makyaj, her daim şık elbiseli, saçları hep derli toplu, adeta moda ikonu gibi dolanıyor dizide.. 

Yağmur yani Beren için ise başlı başına sayfalarca yazı yazabilirim hakkında.. Bir tek birilerini dövmeye ya da öldürmeye giderken spor ayakkabı giyiyor, onun haricinde ful şık, ful dekolte, ful topuklu ayakkabılı.. 

Dizinin bütün kadınları öyle, Aslı da, Cemre de, Derin de.. 

Yahu bu kadınlar uzaylı mı allasen? Sabah kalktıklarında hiç mi saçları başları dağınık olmaz bu kadınların? Evde, mutfakta, ofiste her yerde topuklu ayakkabı giymekten hiç mi varisleri çıkmaz? Bir akşam da ayakları yorulduğu için şöyle uzansalar ya kanepeye? Yok, ille de moda ikonu gibi olacaklar..
Eski Türk filmlerinde kadınların hasta yataklarında bile ful makyajlı halleri olur ya, hani izlerken güleriz ve  "yuh!" deriz. Hadi o filmler 30-40 yıl öncesinde yapılmış.. Bu yeni dizilerdeki kadınların hallerine niye kimse bir şey söylemiyor anlamıyorum..

Birileri de çıksa "2014 yılına geldik, şu dizilerde biraz daha gerçekçi olun" dese ya..

Neyse ben dedim de rahatladım biraz, oh be..





-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder