2 Ekim 2013 Çarşamba

Londra Moda Haftası/ 2013-14 ruj trendleri

"Moda" kategorisinin ilk yazısı ile karşılarınızdayım, bakalım ilginizi çekecek mi? Sizin için 2013-2014 yılı için sıcak makyaj trendlerini inceledim ve bu sezonun ruj trendleri ile başlıyorum.

makyaj-terndleri

Resimde de göreceğiniz üzere, bu sezon yine dumanlı gözler ve taç yaprağı tonlarındaki dudaklar revaçta olacak. Özellikle ince dudaklı olan hanımlara bu pembeler taze bir görünüm katacak.



kirmizi-ruj-modasi


Be sene yine kırmızının bütün tonlarını dudaklarda göreceğiz. Kırmızıdan asla vazgeçmeyen hanımlara müjdeler olsun!
Kırmızı, cazibenin rengidir! 





bordo-ruj


Londra Moda Haftası'nda gözlerden kaçmayan bir diğer şeyse, koyu erik, ya da mürdüm eriği tonlarındaki rujların anahtar trend olması.. 
Gizemli ve etkileyici değil mi sizce de?

2 yorum:

  1. kırmızı ruj vazgeçilmezim, ama nude rujları ve dumanlı makyajı da çok seviyorum:)))
    hayırlı olsun blogun ilk takipcin ben olmuşum:)))

    YanıtlaSil
  2. Evet ilk takipçim sizsiniz ve ayağınız uğurlu gelecek hissediyorum:)
    Ruj seçimlerinizle bu yılın modasında hiç zorlanmayacaksınız bu arada:)

    YanıtlaSil